Hvad kan De som kunde forvente af Chrisal A/S...

 

Vi har lagt en stor del af ansvaret ud til vore lokale teknikere, der er vore ansigter udadtil.
Det ligger os derfor meget på sinde, at de udviser den rette attitude og kompetence.
Disse teknikere er "opdraget" til at optræde diskret, være punktlige, præsentable og imødekommende. Uden undtagelse har alle teknikere været hos os i flere år.
Derfor kan De som minimum forvente, at teknikerne efterlever disse krav - udover naturligvis at løse Deres problem.  

Vi lægger ikke skjul på, at vores mål er at "lokke" Dem som kunde ind i vor forretning og give Dem en god oplevelse - lige fra første kontakt og videre ud i fremtiden.  
Det er ikke vores filosofi blot at tage Deres penge - og så videre til næste kunde. Vi sigter langt, og lægger derfor stor vægt på, at hvis uheldet er ude en anden gang - at De også vælger Chrisal A/S.
Vi er ikke altid de billigste - indrømmet !
Men når man får en kvalitetsydelse, så viser det sig stort set altid, at pengene er bedst givet ud i længden.

Ligeledes håber vi, at vore kvaliteter frister vore kunder til at henvise os til andre i Deres omgangskreds.

 

 

Spredt ud over hele landkortet...

 

 

Vore rammer er store omkring vore indsatsområder.

Det gælder ikke kun skadedyrsarterne, men i høj grad vore geografiske indsatssteder.

Vort hovedmarked er Danmark, hvor vi dækker alle postnumre.

Men vi har jævnligt opgaver rundt i hele Europa, ja endog Fjernøsten har vi været repræsenteret.

 

Ligeledes har vi startet vores nye afdeling i Sydtyskland - Ingolstadt op med henblik på det tyske, østrigske og schweiziske marked, som vi har plejet på afstand de seneste par år.

Men som Europa smelter gradvist mere sammen, har vi valgt at drage fordel af dette og satse på et af de største markeder i Europa.  

I forlængelse af ovenstående er vi via et agentur på vej ind i Norge. Vi har prøvekørt vores produktlinje i sidste halvdel af 2006.

Det er et samarbejde vi forventer os meget af.  

 

 

Sådan startede det hele...

 

 

Det hele begyndte med at indehaveren Michael Hougaard købte en gammel Ford Economy tilbage i 90´erne. I denne bil kørte han søndag aften fra Jylland til Sjælland for at besøge virksomheder og tegne kontrakter med disse. I bilens varerum blandt gift og rottekasser sov han om natten, for derefter at arbejde på nye kunder i dagtimerne.

Så man kan vel sige, at vi er kommet til sovende til det hele - men på den hårde måde !

Men også dengang viste det sig, at skadedyrsbranchen var konservativ og misligeholdt, hvilket gav lette kår for en ny seriøst aktør, der måske ikke havde alle evnerne - men viljen - til at give kunderne valuta for pengene.

På dette tidspunkt var der mange "afhoppere" fra de større aktører i branchen. Men fortsat sås det, at de samme "dårligdomme" blev videreført - men nu i eget regi.

Michael Hougaard kom fra en helt anden branche - rengøringsmidler i Europa.

I takt med at kontrakterne og opgaverne tog til blev den første tekniker kort tid ansat. Herefter er det gået slag i slag.

 

I dag er Chrisal Skadedyrsservice A/S en sund og veletableret virksomhed med en række kompetente medarbejdere. 

 


Ordretelefon - åben alle dage fra 0800-2200


Læs mere om Chrisal Skadedyrsservice...
Firmaprofil
( Om Chrisal Skadedyrsservice )
 

En af branchens ældste virksomheder...

 

Chrisal A/S blev i 1991 etableret og siden er det gået stærkt.
Vi er i dag en af de største i branchen repræsenteret i flere europæiske lande.
Vore områder er fordelt på service og salg af skadedyrsrelaterede produkter.
Alle vore teknikere lever op til miljøstyrelsens krav - og mere til.
Som et af de absolut eneste skadedyrsfirmaer har vi det store sprøjtecertifikat. Ene og alene for at De som kunde kan være tryg, når det drejer sig om brug og kendskab omkring pesticider.
Chrisal A/S er IKKE medlem af nogen brancheforening. I 2004 tog vi dog initiativ til den nuværende brancheforening og sad derfor med i bestyrelsen fra opstarten. I 2006 meldte vi os - af egen fri vilje - ud af brancheforeningen, da den ikke stod mål med de værdier, som Chrisal A/S mener man skal tilbyde sine kunder. Vi anser det ikke som et kvalitetsstempel, blot at betale et kontingent, når man ikke besidder den fornødne erfaring eller certifikater for at bestride et erhverv som dette. Desuden ønsker man at ensrette diverse forhold.
Vi mener, at vi er langt over dette niveau. Derfor arbejder vi i stedet tæt sammen med en gruppe andre seriøse skadedyrsfirmaer for at kunne afhjælpe ventetider m.v.
Vort fokus ligger hos Dem som kunde, således de trygt kan handle hos os med sikkerhed for arbejdets udførelse og garanti.

 

 

Vore fordele...

 

Vi udvikler hele tiden vore forretningsområder, således at De som kunde kan få netop den ydelse, som de forventer.

Skadedyrsbranchen er en "beskidt" branche, hvor mange uvidende kunder har fået en grim oplevelse. Vand i sprøjterne, forkert rådgivning m.v. Da det ikke er vores politik, at omtale vore konkurrenter negativt, har vi derfor valgt at fokusere på vores egen forretning, hvor vi bruger energien på at skabe så mange fordele for vores kunder - nye såvel som gamle.

Blandt de mest iøjnefaldende fordele de har som kunde hos os, er: Landsdækkende døgnservice, servicegaranti, diskret service og hurtig udrykning. Det kan ingen andre matche i branchen.

Som en sikkerhed for vore kunder står vort kundekartotek altid åbent for den kræsne kunde.

Vi mener, at det skal være vore kunder, der roser os - og ikke os selv.

Vi har derfor intet at skjule.

 

 

Vores ideologi...

 

Vi vil være innovative på vort kerneområde. Vi vil levere den forventede og lovede ydelse til vore kunder - store som små. Vi vil være en loyal og troværdig partner. Vi vil være førende på vore kerneområder.